Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Skontaktowałam się z infolinią banku w celu zasięgnięcia informacji na temat pożyczki gotówkowej na zakup sprzętu RTV. Korzystałam już z usługi ratalnej, tak więc pomyślałam, że oferta będzie również ciekawa. Niestety pierwszy zawód spotkał mnie przy próbie połączenia się z konsultantem. Dwukrotnie po dodzwonieniu się zostałam rozłączona, przy trzeciej próbie czekałam blisko 10 min jak nie więcej w kolejce. Kiedy dodzwoniłam się do konsultanta i przedstawiłam swoje pytanie " Jakie jest oprocentowanie pożyczki na kwotę około 2300 zł " Pani zamiast udzielić mi po prostu odpowiedzi ile bank weźmie dla siebie zaczęła przeprowadzać proces długich i żmudnych kalkulacji prosząc mnie o dane, które nie były jej z pewnością potrzebne do udzielenia mi informacji. Tym bardziej, że byłam rzetelnym klientem banku i moje dane nie uległy zmianie. W końcu podała mi Pani kwotę mówiąc, że jest dla mnie oferta przygotowana, że mogę iść podjąć gotówkę do kasy banku. Trochę mnie to zdziwiło, gdyż na nic się jeszcze nie zdecydowałam. Kwota wydała mi się zbyt duża, więc wspomniałam Pani o swoich wątpliwościach i powiedziałam, że w innym banku mają zupełnie inną ofertę niby przy takim samym oprocentowaniu " niskim w mniemaniu banku Santander". Pani stwierdziła, że to nie możliwe, więc zapytałam ją o RSO% i okazało się, że jest zastraszająco duże, dlatego ta kwota jest taka. W Santander Consumer Banku miałam oddać % dla banku w wysokości 390 zł przy ratach na 10 m-c, a w innym 234 zł. Jest to znaczna różnica. Przez to klient jest niedoinformowany. Fatalnie wpadła infolinia jeśli chodzi o długość oczekiwania na połączenie z konsultantem i długość rozmowy 47 min, dzwoniąc z tel. komórkowego.