Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: FLiXBUS
Treść opinii: Obserwacja dotyczy tylko i wyłącznie działania strony internetowej.Od ponad 2 godzin usiłuję zakupić bilet przez internet. Nie mam zastrzeżeń do działania usług przewozu, ale tylko i wyłącznie do działania systemu zakupu. Trzeci raz w tym tygodniu korzystam z usług tej firmy, ale to co się dzieje dzisiaj przy wyszukiwaniu/rezerwacji (zresztą dość często tak się zdarza) jak dla mnie nie zasługuje by nazwać normalnym sposobem rezerwacji, z wygodą dla klienta. Firma nie oferuje innej możliwości sprzedaży biletów jak przez internet (poz wyjątkami).Strona internetowa wiesza się co chwilę. Gdy wreszcie udaje się wybrać kurs, datę i pokazują się wyniki wyszukiwania nie można dokonać zapłaty, strona długo się ładuje i w momencie zdefiniowania płatności i przejściu do koszyka system wyrzuca. Kolejna próba kończy się tym samym, a za każdym razem cena biletu wzrasta. Mimo, że nasz wybór wcześniejszy był na inną kwotę, nie można zakupić biletu już w tej cenie. Serwer nie odpowiada. Działanie techniczne strony fatalne. Opcja tylko dla tych co mają czas, by próbować do skutku.