Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłam mój bank w celu przekształcenia mojego dotychczasowego konta w Dobre Konto reklamowanego nawet w telewizji. Po wejściu do banku przy trzech stanowiskach byli obsługiwani klienci. Usiadłam więc by poczekać na swoją kolej. Gdy zwolniło się stanowisko podeszłam do pani i wyjaśniłam po co przyszłam. Wcześniej już się dowiadywałam o taka możliwość przekształcenia konta więc wiedziałam, że jest to możliwe. Pani zaczęła mi wyjaśniać procedury. Poprosiła o dowód. Wyjaśniła co będzie robić. Zadała kilka pytań o limity na nową kartę. Podała mi około 8 różnych dokumentów do podpisu. Niestety nie dokończyłyśmy całego procesu i będę musiała się jeszcze raz pofatygować do banku, a to z uwagi na to że nie chciałam rezygnować z pełnej funkcjonalności mojego konta, do czasu gdy otrzymam nową kartę do bankomatu. Za około tydzień, gdy nowa karta dotrze do mnie, będę mogła dokonać pełnego przekształcenia konta. Sporo formalności. Będę też więcej musiała uwagi poświęcić na spłatę mojego kredytu hipotecznego, bo nie będzie się to do końca działo automatycznie. No ale za darmowe konto a nie 10 zł mogę się poświęcić. Pani bardzo miła. Skrupulatnie mi wszystko wyjaśniła. Bardzo miło mi się z nią rozmawiała. Jedyny mankament to, że musiałam stać przy okienku podczas obsługi, bo akurat takie stanowisko było wolne, gdy przyszła moja kolej.