Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Wczoraj dostałam maila od Jakości Obsługi z informacją o realizacji mojego zamówienia na nagrodę z Klubu SuperObserwatora. Spodziewałam się więc, że dziś lub w poniedziałek skontaktuje się ze mną kurier, żeby dostarczyć mi tę przesyłkę. Byłam poza domem, gdy zadzwonił pracownik firmy kurierskiej DPD i powiedział, że ma dla mnie przesyłkę i jest teraz u mnie pod domem. Odpowiedziałam, że niestety nie ma tam ani mnie, ani nikogo innego z domowników, więc nikt nie może teraz odebrać tej przesyłki. Zapytałam też czy pan kurier będzie jeszcze dziś w mojej okolicy o innej porze dnia, na co pracownik odpowiedział, że raczej nie i zaproponował inne rozwiązanie, odpowiadające nam obojgu. Kurier był uprzejmy, a zaproponowany przez niego sposób doręczenia przesyłki był korzystny dla mnie.