Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Posiadam konta w dwóch bankach,ale zdecydowanie chętniej przychodzę załatwiać swoje sprawy właśnie do tego banku.Zaszły tam zmiany nie tylko związanie z przebudową i wystrojem wnętrza ale również w podejściu pracowników banku do klienta.Jest kilka stanowisk ,gdzie panie szybko i fachowo obsługują klientów.Potrafią dobrze doradzić jak załatwić sprawy korzystnie dla klienta,a nie próbują za wszelką cenę naciągnąć na transakcje czy pożyczkę.Osobiście zostałam bardzo uprzejmie obsłużona przez panią,która mimo tego,że za 5 minut kończyła pracę,poświęciła mi 20 minut i spokojnie i z uśmiechem załatwiła moją sprawę.Byłam bardzo mile zaskoczona ,ponieważ przeważnie w takich sytuacjach wystawia się informacje nieczynne i odsyła do kolejki obok.