Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dominika_394

Dotycząca firmy: Soprano

Treść opinii: Będąc w pizzerii w Jastrowiu około godziny 21, zaobserwowałam, iż obsługa u której starałam się złożyć zamówienie, była bardzo źle zorganizowana. Telefony, które wciąż wydzwaniały- nie były odbierane, ludzie czekali w długiej kolejce na zamówienie, którego realizacja trwała ponad godzinę czasu. Myślę, iż jest to nie do przyjęcia w pizzerii. Po długim oczekiwaniu na zamówienie, pizza końcowo pojawiła się na naszym stole i była naprawdę smaczna. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że ok 5 minut przed zamknięciem lokalu, pracownik (mimo, iż nadal goście przebywali w sali i spożywali kolację) zaczął sprzątać, układać krzesła na stół i myć podłogę, a zapach płynu do mycia był podczas jedzenia nie do zniesienia. Myślę, że w związku z bardzo małą ilością lokali w Jastrowiu, klient nie jest szanowaną osobą oraz atmosfera związana z obsługą nie jest dopuszczalna. Zaobserwowałam, że goście nie czuli się komfortowo, niektórzy widząc sprzątający personel, mimo iż nie dokończyli posiłku- wyszli z pizzerii. Mimo dobrej pizzy- nie polecam, ponieważ sądzę, ze nikt z nas nie chciałby podczas jedzenia mieć "zamiatane pod nogami".