Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Tym razem w poszukiwaniu akcesorii turystycznych wybrałam się do Decathlon. Na parkingu łatwo było znaleźć miejsce, a wózki na zakupy były równo i starannie ustawione w rzędzie. Asortyment był uporządkowany, wszystkie produkty posiadały widoczną cenę. W środkowym rzędzie stało dwóch pracowników obsługi. Podeszłam i zapytałam o saszetkę na pas. Kobieta zarobiła zdziwiona minę, a mężczyzna na poczekaniu i bez przekonania wskazał mi mniej więcej, w której alejce powinny być takie rzeczy. Niestety nie znalazłam tam niczego podobnego. Zapytałam, więc inną przechodząca obok ekspedientkę o ta sama rzecz. Wskazała mi zupełnie inne miejsce poszukiwań. Czy mam rozumieć, że personel nie zna asortymentu, który sprzedaje, czy nie wiedzą po prostu jak wygląda saszetka na pas?