Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Podjechałam wieczorem do Tesco, gdyż myślałam, że będzie mniej klientów, aby swobodnie zrobić zakupy. Klientów było tyle, co zwykle, więc godzina odwiedzin sklepu nie ma wpływu na komfort zakupów. Wzięłam potrzebne produkty i udałam się do kasy. Otwarte były dwie kasy, podeszłam do mniejszej kolejki, myślałam, że będzie szybciej. Kasjerka obsługiwała klienta i między czasie gdzieś wyszła. Wracając z jakimś produktem rozmawiała na prywatne tematy z ochroniarzem, nie krepując się kolejki ludzi słuchających tego. Następnie młoda kasjerka (nie miała identyfikatora, czarna długie włosy, oczy umalowane na niebiesko pasowały do koszulki tego samego koloru). Gdy kasjerka zaczęła mnie obsługiwać tym razem rozmawiała z druga kasjerką siedzącą naprzeciwko na temat swoich planów wakacyjny i dalszej przyszłości w tym sklepie. Swoja rozmowę przerwała na czas finalizacji zakupów. Myślę, że kasjerki powinny być bardziej powściągliwe a na tematy prywatne chyba nie powinny rozmawiać przy tak dużej kolejce.