Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Miałam mały problem z telefonem i chciałam zgłosić uszkodzenie, więc udałam się do salonu. Obsługujący tam mężczyzna od razu mnie zauważył, przywitał miło i zapytał w czy może pomóc. Podeszłam i wyjaśniłam, jaki jest cel mojej wizyty. Obsługujący mnie mężczyzna był najprawdopodobniej właścicielem/kierownikiem salonu. Ubrany był w koszulę w biało-czerwoną kratę i dżinsy – z pewnością nie był to strój firmowy. Niestety też na moje nieszczęście w lokalu nie było prądu i tłumaczył się, że wysłał swoje pracownice do domu, a sam udziela tylko „suchych informacji”. Jednak pomimo braku prądu obsług przebiegła sprawnie, mężczyzna przyjął telefon wydając mi papierowe, ręczne potwierdzenie. Mężczyzna dodatkowo przedstawił mi ofertę z nowym telefonem, pomimo tego, że nie przyszłam w tej sprawie, cierpliwie wysłuchałam. Przedstawiona oferta była interesująca, duży wybór tel. Przyznam, że konsultant dobrze znał aktualna ofertę, przy czym był bardzo zaangażowany w obsługę. Pomimo panującej ciemności, w salonie był porządek, telefony ładnie wyeksponowane.