Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Wczoraj późnym popołudniem wybrałem się do Netto. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to nowe koszyki dla klientów, takie jak w Kauflandzie czy niedawno wprowadzone w Biedronce. Nowe koszyki są bardzo ładne według mnie i na pewno ułatwią klientom robienie codziennych zakupów. W Netto kupiłem kilkukilogramowy proszek. Nad proszkiem pisało oferta specjalna i była cena 31,99 zł, natomiast na dole była taka sama karteczka, tylko, że z cena 29,99 zł. Przy kasie okazało się, że muszę zapłacić wyższą cenę. Nie wiem dlaczego do jednego produktu są dwie różne ceny. Gdybym się uparł to musiano by mi zwrócić różnicę w cenie, ale nie chciałem już robić zamieszania. W sklepie było czysto, produkty były starannie poukładane. Na stołach spotowych panował porządek. Czekając w kolejce została otwarta nowa kasa, ponieważ było dużo ludzi w sklepie i przy kasach. Ochroniarz chodził koło kas, zbierał nowe koszyki i odnosił je na miejsce przy wejściu na sale sprzedaży.