Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Mając sprawę do załatwienia w obrębie Rynku Wieluńskiego zajrzałam do Biedronki na szybkie zakupy, które się bardzo przeciągnęły z powodu tylko dwóch czynnych kas, a do każdej kolejka liczyła ok. 15 osób... Sytuacja panująca w sklepie była tragiczna, ponieważ był ogromny problem z poruszaniem się po sklepie. Wszędzie widoczne były palety z nierozpakowanym towarem, który utrudniał dostęp do artykułów, ale również zwężał przejścia, a klientów było sporo, głównie byli to pielgrzymi. Brudna podłoga, na niej puste kartony, ogólnie braku ładu i porządku zniechęcał do zakupów. Dodatkowo od mojej ostatniej wizyty tam zmieniło się ustawienie regałów, więc o pomoc w lokalizacji jednego z produktów poprosiłam pracownika znajdującego się na sali, ale nie umiał mi odpowiedzieć usprawiedliwiając się tym, że cały tydzień był na urlopie i zwyczajnie nie wie, co było zrozumiałe, ale pan wykazał się inicjatywą i poszedł poszukać razem ze mną jeszcze raz. Ogólnie sklep wypadł słabo, ponieważ nie był przygotowany na wizytę większej ilości klientów na raz, których obsługiwały w sumie trzy osoby, z tym dwie przy kasach. Obsługa przy kasie była zgodna ze standardami.