Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Od 4 lat jestem posiadaczem Laptopa marki HP obecnie szczęśliwym mam model" HP Pavilion dv6-6040ew" wcześniej miałem dv7-1140ew i opinia będzie o tym drugim.laptop 5 razy był w serwisie a serwis dopiero za trzecim razem znalazł usterkę i wymienił płytę główną, usterka było restartowanie się samoczynne które nie zdiagnozowali 2 krotnie.Dopiero za 3 razem im się udało.Potem znów gdy dysk mi padł wymienili mi dysk a zepsuli moduł blu tu, gdy zareklamowałem blu tu i 4 raz poszedł na serwis naprawili blu tu a zepsuli klawiaturę w końcu po 2 latach ciągłych napraw zareklamowałem całego i wydali mi nowy dv6 i do dziś mi służy(od roku) ale podświetlanie tuch pada już 2 razy przygasało i się w końcu samo naprawiło, wole nie wysyłać go na serwis bo to naprawia a inne zepsują.W dodatku dali mi gwarancje na 2 lata a na stronie hp wyświetla mi ze mam na 1 rok i w teorii to już nie mam gwarancji.Więc wiedzę i kompetencje oceniam na zero.Czas oczekiwań na naprawę zero bo 3 tygodnie za każdym razem czekałem, cenę produktu oceniam na 0 bo sprzęt ładny ale awaryjny.Ogólnie to porażka.