Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Może miałem pecha ale taki pech może trafić się każdemu, niestety mam przykre doświadczenie z bankomatem, mianowicie miejsce na kartę (na wsuniecie karty) było jakieś felerne i karta wpadła nie do czytnika karty tylko na spód chyba bankomatu i już tam została na zawsze.Pracownik banku któremu zgłosiłem zaistniała sytuacje oznajmił mi ze raczej już ta karta nie zostanie odnaleziona i trzeba wyrobić nowa, a pracownik obsługujący ten bankomat będzie dopiero za kilka dni i wtedy do mnie zadzwonią czy się karta odnalazła.Tak wiec byłem bez grosza przez ponad tydzień i i tak do mnie nikt nie zadzwonił z inf co z tą karta.Przez internet zamówiłem nowa i zablokowałem w końcu starą z obawy ze może ja ktoś odnalazł i wykorzystał.Parę tyg później bankomat był już bez podejrzanej przerwy pomiędzy czytnikiem kart a obudowa bankomatu.Zgłoszeń lepiej dokonywać przez internet niż osobiście.