Opinia użytkownika: limonek
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię Inea w celu zrezygnowania z pakietu Bezpieczny Internet. Pierwszy raz dzwoniłem na infolinię w tym celu, zawsze tylko pytałem o szczególy oferty. Po odsłuchaniu menu i wybraniu odpowiedniej opcji połączenie z konsultatntem nastąpiło bardzo szybko (po upływie 20 sekund!). Pracownik był uprzejmy i mówił wyraźnie i odpowiedno głośno. Nie miałem problemów z usłyszeniem wszystkich wszystkich jego wypowiedzi. Całość procesu rezygnacji trwała ok. 5 minut. Zmiany wprowadzone do systemu były widoczne już po kilku minutach po zalogowaniu się do panelu adminsitracyjnego mojego konta abonenckiego w eBOA (Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta). Jedyny "minus" podczas obsługi było przypomnienie przez konsultanta, że usługa jest atrakcyjna cenowo, bo uruchomiona na 2 stanowiska i oprogramowanie w pakiecie Bezpieczny Internet zajmuje wysokie miejsca w rankingach programów tej dziedziny.