Opinia użytkownika: Nadine
Dotycząca firmy: Hipokrates
Treść opinii: Niestety, moja opinia o przychodni w ostatnim czasie bardzo się pogorszyła. Do przychodni nie sposób się dodzwonić, mam wrażenie, że rejestratorki po prostu celowo nie odbierają telefonów. Kiedy zjawiłam się na wizytę zostałam potraktowana w recepcji dość obcesowo, pani były tak zajęte plotkowaniem, że musiałam robić kilka razy "podchody", żeby ktoś mnie raczył zauważyć. Rejestratorek było kilka, ale żadna nie była prawdziwie zainteresowana pacjentami ani pracą. Pani doktor miła i uprzejma, ale okazało się, że za grzecznościowe wypisanie repepty dla mnie (jestem nieubezpieczona) przy okazji krótkiej wizyty u lekarza z dzieckiem ( 5 minut) muszę zapłacić 80 zł ( tak zarządziły panie w recepcji). Uważam to za lekką przesadę i nie skorzystałam z "okazji".