Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W niedzielne popołudnie udałem się do hipermarketu "Tesco". Sklep posiada bardzo duży parking dzięki czemu bez problemu znalazłem miejsce do postoju. W hipermarkecie znajdują się kasy samoobsługowe co w bardzo dużym stopniu usprawnia zakupy. Półki były pełne, a towar na nich ładnie ułożony. Sklep posiada oddzielony dział z wyprzedażami. Tam zwróciła moją uwagę wieża stereofoniczna. Po chwili podszedł do mnie pracownik sklepu i zaproponował swoją pomoc. Gdy odpowiedział na kilka moich pytań zdecydowałem się na zakup i udałem się do kasy. Tam zostałem mile obsłużony przez kasjerkę, która sprawdziła zawartość pudełka. Na moje pytanie o możliwość sprawdzenia sprzętu oznajmiła mi, abym udał się do punktu obsługi klienta, gdzie spotkałem się z niezbyt miłą obsługą. Pani "w biegu" odpowiedziała mi, że sprzęt sprawdza się w domu. Na szczęście wieża okazała się sprawna i nie musiałem z nią wracać do sklepu.