Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: Znalezienie sklepu nie było trudnym zadaniem - jest dobrze widoczny. Celem moich zakupów były wymiana obuwia kupionego wcześniej na inne lub takie same o rozmiarze większym. Zaraz po przekroczeniu progu sklepu udałem się do kasy w której pracownicy obsługiwali klientów. W sklepie znajdowało się kliku klientów robiących zakupy, część z nich była obsługiwana przez pracowników, przy kasach stało dwóch pracowników a jak się później okazało na zapleczu znajdowali się dwaj kolejni pracownicy. Niestety ale oczekiwanie na obsługę nie ominęło mnie. Osoba sprzedająca przywitała mnie i po wysłuchaniu mojej prośby o wymianę obuwia zgodziła się, wyjęła je z pudełka i odmówiła stwierdzając, iż było myte podnosząc ton głosu, po upomnieniu przez pracownika stojącego obok przyjęła obuwie (pracownik wyjaśnił jej, że to obuwie ma taką teksturę) jednak przeprosin nie usłyszałem. W czasie oczekiwania w których pracownica wyszukiwała obuwie podszedł do mnie pracownik, który wcześniej stanął w mojej obronie i zapytał czy obuwie zostało finalnie przyjęte co uważam za bardzo miły gest. Finał wymiany zakończył się zwrotem i zakupem nowego droższego obuwia, pracownica obsługująca nie znała sprzedawanego obuwia, miała wielkie problemy z przyjęciem płatności kartą i wyszukiwaniem dostępności w konkretnych rozmiarach obuwia.