Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię, aby dowiedzieć się o pewną notkę na fakturze, Doliczono mi pewien koszt i chciałam to wyjaśnić. Najtrudniejsze w załatwieniu te sprawy było dodzwonienie się do konsultanta. Wszystkie linie były zajęte i przez ok 5 minut słuchałam na okrągło muzyki, która w pewnym momencie zaczęła być irytująca. W końcu odezwała się pani. Zadałam jej pytanie i czekałam na odpowiedź. Pani sprawdzała, sprawdzała i już chciała mi wmówić, że ten koszt powinien być od początku umowy czyli od pół roku i że ktoś się pomylił nie naliczając mi tego od razu. Zadałam jej dodatkowe pytanie czy ten koszt jest związany z rezygnacją z usług innej telefonii. I tak naprawdę sama sobie odpowiedziałam na to pytanie. mimo wszystko daty się i tak nie pokrywają ale już nie będę wnikać. Szkoda mojego czasu.