Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jakiś czas temu napisałem o tym, że w banku ING przy ulicy Dąbrowskiego występuje częsty problem z wpłatomatem. Wtedy dostałem odpowiedź od władz ING, że dziękują za tę obserwację i że skierują tam kogoś kto zbada tą sprawę. Od tamtego czasu wpłatomat działa bez żadnego problemu. Bardzo dobrze, że takie sprawy w tym banku są szybko załatwiane i widać, że szanują sobie klienta i jego oczekiwania. Ostatnio dostawałem często telefony z różnych infolinii i muszę przyznać, że konsultanci z infolinii ING byli najmilsi. Dostałem dwa telefony z ING, ponieważ pierwszą rozmowę coś przerwało, więc dostałem drugi telefon. Chodziło o ubezpieczenie karty za 2 zł miesięcznie, najpierw konsultantka, potem konsultant przedstawili mi ofertę. Oboje byli bardzo uprzejmi i co najważniejsze nie byli nachalni, kiedy powiedziałem, że sprawę załatwię w banku nie próbowali mnie za wszelką cenę namówić tak jak to było z konsultantka z T-Mobile, która była okropnie nachalna i nieuprzejma. Według mojej opinii obsługa banku ING jak i pracownicy są bardzo uprzejmi i mili.