Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Moja żona jest klientem Avivy z racji zakupu mieszkania w zeszłym roku korzystaliśmy z usług Domu Kredytowego i poprzez niego doszło do ubezpieczenia mieszkania. Okres ubezpieczenia się kończy i przyszła pocztą informacja od Avivy z Warszawy o zapłaceniu kolejnej składki. Żona chciała uzyskać informację bezpośrednio od ubezpieczyciela czy można zaniżyć składkę .Niestety dzwoniąc pod infolinię kilkakrotnie automatyczna sekretarka poniformowała ,że cytuję - " Z tego obszaru numer jest chwilowo niedostępny" Nie mieszkamy na wsi " zabitej deskami " Rokietnica to gmina prężnie się rozwijająca a mimo tego infolinia Avivy nie działa na naszym obszarze. Żona dwukrotnie dzwoniła na stacjonarny telefon Panie owszem miłe ale , nie potrafiły pomóc odsyłając nas do Domu Kredytowego w Poznaniu. Dwukrotnie rozmowy zostały zerwane niewiadomo z jakiej przyczyny. W związku z tym sam zacząłem dzwonić z pracy . Połączenie następuje szybko , Panie sympatyczne ale również nie uzyskałem żadnej informacji , mnie też odesłano do Domu Kredytowego, z którym nic nas już nie łączy. Oni byli tylko pośrednikami w zawarciu umowy ,pismo przyszło od samego ubezpieczyciela i to od niego chcielibyśmy uzyskać szczegółowych informacji na temat zaniżenia składki. Dowiedziałem się również ,że w przypadku naszej rezygnacji dobrze by było napisać pisemko do Avivy celem poinformowania o nie przedłużeniu umowy na kolejny okres. Jestem zdziwiony bo z tego co wiem ,to ubezpieczenia nieruchomości nie są obowiązkowe. Jeżeli nie zapłacę kolejnej składki umowa wygasa , tak jest w wielu innych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Ogółem jestem zniesmaczony brakiem kompetencji pań obsługujących infolinię, brak wiedzy , rzetelnej infomacji.