Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Otrzymałam telefon od przedstawiciela BZ WBK z niezwykłą propozycją pożyczki i karty kredytowej. Ponieważ miałam trochę czasu postanowiłam dowiedzieć się w jaki sposób przedstawiciel banku postanowił, że kredyt będzie mi potrzebny. Kobieta miała bardzo przyjazny głos, w słuchawce usłyszałam potok słów wychwalających zalety tejże pożyczki. Dopiero gdy zapytałam panią o nurtującą mnie kwestię zmienił się ton jej głosu. Z wyrzutem zauważyła, że telefon do mnie wykonany jest wyłącznie dlatego, że nie zaznaczyłam w banku tego, że nie życzę sobie takich telefonów (pomysł o jakim nigdy bym nie pomyślała). Widać, że przedstawiciele starają się tylko w przypadku osób pozytywnie rozpatrujących ich propozycje, gdy tylko klient ma zastrzeżenia spsób rozmowy się zmienia.