Opinia użytkownika: Zyga_2
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po zakup szamponu do włosów udałem się do marketu Tesco w Nakle nad Notecią. postanowiłem zakupić szampon "FRUCTIS" 400 mililitrów, którego cena na etykiecie wynosiła 10,65 zł. Kiedy podszedłem do kasy okazało się, że szampon ten kosztuje 15,99. Poinformowałem Panią kasjerkę, że na regale widnieje etykieta z ceną 15,99. Pani kasjerka poinformowała mnie, że produkt może mi sprzedać jedynie w cenie 15,99 informując mnie, że mogę również zrezygnować z zakupu szamponu. Mimo faktu, że cena przy kasie okazała się prawie o 50% wyższa postanowiłem zakupić ten szampon. W ostatnim czasie to już nie raz cena produktu na regale różniła się z tą co jest przy kasie. Innym razem, gdy kupowałem kawę "MC CAFE" przy cenie kawy "Premium" do picia tylko z mlekiem wyłożona była kawa "Premium" mielona a do kawy "Premium" do picia tylko z mlekiem umieszczona była etykieta cenowa od kawy mielonej. Takie błędy się zdarzają wszędzie nie tylko w "TESCO", ale według mnie należy się zastanowić, czy warto zatrudniać pracowników tymczasowych, którzy przychodzą do pracy tylko na jakiś moment. Osoby te nie są odpowiednio przeszkolone i zanim zdążą się wprawić w wykładaniu towaru to są zwalniani lub sami rezygnują z tej pracy np. ze względów finansowych.