Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Dostałam mailem nowe kupony rabatowe na kilka produktów w drogerii Super-Pharm i chciałam wykorzystać 2 z nich. Akurat byłam w okolicy, więc podeszłam do drogerii w P.H.Młyn. Wewnątrz była średnia ilość klientów, co trochę mnie zdziwiło, bo zwykle w dzień powszedni jest tu pusto. Przy wejściu były dostępne aktualne gazetki reklamowe oraz koszyki. W sklepie panowała przyjemna temperatura i było czysto i jasno. Znalazłam kosmetyki, po które przyszłam i chciałam jeszcze kupić krem do rąk Nivea, ale nie było go na półce. Spytałam więc jedną z pracownic o jego dostępność. Konsultantka (ubrana w eleganckie czarne kimono) podeszła ze mną do regału z kremami i stwierdziła, że już nie ma tego produktu w sklepie, bo się sprzedał. Podziękowałam za pomoc i podeszłam do kasy. Były otwarte 2 stanowiska kasowe i obsługa odbywała się na bieżąco. Zostałam miło przywitana przez pracownicę, która sprawnie wykonała transakcję i na koniec pożegnała, jednocześnie witając następnego klienta i rozpoczynając obsługę kolejnej osoby.