Opinia użytkownika: Przemo_4
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Potrzebowałam wpłacić pieniądze na konto, a ponieważ bank ten nie posiada wpłatomatu , byłam zmuszona do poczekania w kolejce. Lokal jest ładny i czysty. Jedynie problem w tym że stanowiska są zbyt blisko siebie i praktycznie nie ma żadnej "prywatności". Gdy oczekiwałam na moją kolej, to dokładnie wiedziałam co robią klienci przede mną. Ponieważ w lokalu panuje całkowita cisza, brak jakiejś muzyki, a lokal jest mały wiec klienci nie tworzą "gwaru", dokładnie słyszałam ile pieniędzy wpłaca jedna klientka, ile wypłaca druga oraz na jaką kwotę i jaki czas bierze kredyt Pan na ostatnim stanowisku. Trochę to takie krępujące. W końcu doczekałam na moją kolej. Podeszłam do stanowiska, usiadłam i powiedziałam że chciałabym wpłacić pieniądze na moje konto. Jakież było moje zdziwienie gdy zostałam poproszona o dowód osobisty... Powiedziałam pani że ja chciałam wpłacić pieniądze a nie wypłacić, ale pani powiedziała że bez dowodu wpłaty nie można dokonać... Nie wiem w jakim celu, ale odnalazłam dowód i podałam pracownicy banku. Po załatwieniu sprawy zostałam miło pożegnana. Bank byłby ok, ale ma dziwne zasady. Do tego te godziny otwarcia od 10 do 17, gdy każdy normalny człowiek w tych godzinach jest w pracy.