Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Do placówki przyszedłem w celu założenia rachunku ROR z promocją dotyczącą karty płatniczej dla kierowców. Punkt ulokowany w pobliżu centrum miasta, na parterze budynku o charakterze usługowym. Budynek nie posiada wydzielonego parkingu, samochody parkują w sposób niezorganizowany przed budynkiem i wzdłuż ulicy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się jednak parking strzeżony płatny i dwa przystanki komunikacji miejskiej. Placówka banku dobrze oznaczona i łatwo zauważalna z zewnątrz. W oknach plakaty dotyczące aktualnej oferty banku. Wnętrze schludne i czyste, dobrze oświetlone, choć słabo klimatyzowane. Pod ścianą krzesła dla oczekujących na obsługę, w rogu stojaki wypełnione ulotkami. Kilka stanowisk do obsługi klientów, wszystkie zajęte, wraz ze mną na obsługę czeka prawie dziesięć osób. Pracownicy ubrani schludnie w firmowe uniformy, z widocznymi identyfikatorami. Pomiędzy stanowiskami krąży manager/kierownik, kontroluje pracowników wchodząc za ich biurka i zaglądając w dokumenty i w ekrany monitorów (czy to dopuszczalne?). Czas oczekiwania na obsługę oceniam jako bardzo długi (czasochłonne procedury) - dopiero po ok. 10 min. od mojego wejścia na obsługę doczekała się pierwsza osoba z kolejki. Gdybym miał już konto w tym banku i musiał załatwić sprawę w placówce, byłbym bardzo zirytowany. Po kolejnych 10 min. w ciągu których żaden z oczekujących w kolejce die doczekał się obsługi zdecydowałem, że nie założę rachunku w tej placówce, gdyż szkoda mi czasu na tak długie oczekiwanie. Trudno mi ocenić wiedzę i kompetencje pracowników, gdyż nie dane mi było z nikim porozmawiać.