Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do sklepu przyszedłem z zamiarem wyboru i ewentualnie zakupu odtwarzacza DVD. Przed sklepem stojak z gazetkami promocyjnymi. Pracownicy w jednakowych uniformach, do koszul przypięte identyfikatory. Rozmieszczenie regałów symetryczne, równe alejki, choć nieco zbyt wąskie, co daje się odczuć na zakrętach. Sklep jasno oświetlony, łatwo zauważalne duże oznaczenia towarów promocyjnych, na regałach i towarach brak widocznego kurzu. Rozmieszczenie towaru równomierne, jego ilość nie przytłacza, ekspozycja sprawia wrażenie przemyślanej. Ceny produktów na tle cen proponowanych przez konkurencję należy uznać za porównywalne, w niektórych przypadkach za atrakcyjne; jednak konkurencja daje możliwość negocjacji cen, czego EURO nie oferuje (zapewne polityka firmy). Brak zainteresowania pracowników moją osobą, po ponad 5 min. wezwałem obsługę, jednak pracownik nie znał się na asortymencie, który mnie interesował (powiedział, że mają specjalizację i rejonizację na poszczególne działy). Wezwał do mnie innego pracownika, jednak znów musiałem na niego poczekać ok. 5 min. Lecz gdy już się zjawił, udzielił wyczerpujących informacji na moje pytania. Był uprzejmy, nienachalny, zadawał pytania otwarte, zaproponował usługę dodatkową (przedłużoną gwarancję) i zakup dodatkowych akcesoriów. Poinformował mnie również o możliwości zakupu na raty.