Opinia użytkownika: Renata_245
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Wykazałam zainteresowanie zakupem laptopa. Obsługa wykazała natychmiastowe zainteresowanie. Podczas obsługi czułam się zaopiekowana, ważna. Sprzedawca patrzył na mnie , uważnie słuchał, odpowiadał na moje pytania w sposób zadowalający mnie. Poświęcił mi wystarczająco dużo czasu, abym poczuła satysfakcję z wizyty w sklepie i zachęcił do zakupu. Wskazał mi 2 produkty i i pytał czy wskazać następny, pokazał w gazetce produkty, wręczył gazetkę, wydrukował specyfikację. Zapytał o formę płatności, zaproponował wydruk symulacji rat i wydrukował. Zaoferował sprowadzenie na dzień następny dodatkowego modelu sprzętu( którego nie było na sklepi-tylko w gazetce) abym mogła się z nim zapoznać.Wręczył wszystkie wydruki, gazetkę i wizytówkę. Podziękował za wizytę i zaprosił do zakupu. W sklepie panował ład i porządek, spokój i cisza. Każdy z mijających mnie sprzedawców powitał mnie i każdego którego mijałam przy wyjściu tak samo pożegnał.Jestem zachwycona wizytą w tym sklepie.Obsługa wzorowa i miła atmosfera.