Opinia użytkownika: Joanna_2145
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Po raz kolejny zawitałam do Apartu w celu kupienia Charmsa na prezent. Czystość sklepu na zewnątrz jak i wewnątrz bez zarzutu. Towar ładnie wyeksponowany, gabloty czyste. Jednak obsługa po raz kolejny zasłużyła na bardzo duży minus. Po wejściu do salonu nikt nie zareagował na naszą obecność, mimo iż pracownik w tym czasie nie obsługiwał nikogo. Przeszliśmy, więc wszystkie gabloty, aż znaleźliśmy charmsy. Mniej więcej po sprecyzowaniu, które zawieszki podobają nam się najbardziej sami poprosiliśmy pracownika o podejście do nas. Pani oczywiście ładnie ubrana w firmowy strój. Oczywiście pracownik podszedł do nas bez żadnego przywitania. Po zapytaniu czy mogłaby Pani wyjąć określone pudełko z charmsami, Pani powiedziała proszę wybrać jeden konkretny, gdy się spytałam czy mogłaby jednak wyjąć całe pudełku Pani z zażenowaniem powiedziała, ,,jeśli nie może się Pani zdecydować to już wyjmę". Miałam wybrać dwa charmsy dla siebie i jeden na prezent, jednak Pani skutecznie mnie zniechęciła, więc w rzeczywistości kupiliśmy jeden. Po ostatnich wizytach w Aparacie odnosiłam wrażenie, że jeśli nie kupujesz pierścionka lub zegarka za co najmniej 2 000,00 zł to jesteś drugorzędnym klientem. Chyba czas najwyższy wybrać inny salon jubilerski na zakupy biżuterii.