Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Na infolinię Tesco zadzwoniłam z myślą o zmianie danych osobowych. Na odebranie telefonu przez konsultanta musiałam czekać około minuty, co już przy negatywnym stosunku do wszelkich infolinii doprowadziło mnie do szału. Kiedy w końcu udało mi się połączyć z odpowiednią osobą usłyszałam miły głos, pomyślałam, że rozmowa nie będzie taką udręką. Przedstawiłam numer swojej karty oraz właściciela karty. Poprosiłam o zmianę danych teleadresowych i zapytałam czy istnieje możliwość zmiany nazwiska właściciela karty. W tym momencie rozpoczęło się dopytywanie mnie o dane osobowe, pani bardzo nieuprzejmie poinformowała mnie, że nie wolno zmieniać właściciela, zaczęła dopraszać się o dane potwierdzające moją tożsamość. Biorąc pod uwagę fakt, że dostęp do karty możliwy jest tylko za pomocą infolinii nie mogłam znać warunków przepisywania karty. Całość rozmowy oceniam jako średnią. Mam nadzieję, że nie będę już musiała się kontaktować z Tesco w ten sposób.