Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Postanowiłam wejść do Alior Banku z celem zapoznania się z ofertą firmy. Całość robi bardzo dobre wrażenie, starannie dobrana wykładzina, pasujące do wystroju wygodne fotele, schludnie, czysto, klient ma ochotę wejść do środka. Niestety na tym miłe wrażenia się kończą. Przede mną znajdowały się w kolejce trzy osoby (jedna już przy okienku). Po spędzeniu na wygodnym fotelu 25 minut i po tym jak kolejka ani trochę nie drgnęła postanowiłam zrezygnować na jakiś czas z wizyty. Wróciłam po 30 minutach, ku mojemu zaskoczeniu kolejka przesunęła się o jednego klienta. Łączny czas oczekiwania na podejście do okienka wyniósł mnie 75 minut.Dopiero gdy podeszłam do punktu obsługi zrozumiałam czemu każda wizyta trwa tak długo. Moja wizyta informacyjna o lokacie przekształciła się w długą, 15-minutową reklamę produktów Alior Banku. Obsługa jest bardzo poinformowana, przekazuje informacje rzeczowo, jednak klient niejako jest zmuszony do wysłuchania całej oferty banku, nawet tej która go nie interesuje.Cała wizyta kosztowała mnie niemalże 2 godziny czasu, otrzymałam w zamian pakiet nie interesujących mnie faktów, oraz kilka informacji po które przyszłam. Obsługa bardzo kompetentna jednak nie licząca się z czasem klienta, stąd ogólna ocena wizyty bardzo niska w porównaniu do umiejętności i prezentacji pracowników banku.