Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Będąc na spacerze z dziećmi wstąpiłem do sklepu Biedronka by kupić lody. Wchodząc do sklepu od razu zauważyłem dwie długie kolejki do kas. Pomyślałem sobie, zanim zrobimy rundę po sklepie kolejka powinna się rozładować. Wzięliśmy lody z zamrażarki i ustawiliśmy się na końcu kolejki do kasy. Byłem 10ty w kolejce:(. Przed nami kilku klientów poprosiło o przywołanie obsługi i otwarcie dodatkowej kasy, ale kasjer zachowywał się tak jakby nie słyszał o co proszą klienci. W pewnym momencie pojawił się pracownik sklepu i zaczął wykładać alkohole na stoisku. Podszedłem do niego i poprosiłem by poszedł do kasy bo jest bardzo długa kolejka. Pracownik stojąc do mnie tyłem, nawet nie obrócił się w moją stronę tylko odpowiedział "Jest nas trzech na sklepie" i dalej robił swoje. Uważam, że takie zachowanie jest bardzo niewłaściwe i świadczy o braku szacunku do klienta. Po około 7-8 minutach czekania w kolejce musiałem iść do zamrażarki wymienić lody na nowe, bo te które miałem, zaczęły się roztapiać. Po obsłużeniu mnie popatrzyłem w tył, kolejka dalej była długa. Miny niezadowolonych klientów mówiły wszystko...