Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Wstąpiłam do Empiku po gazetę i krzyżówki. Staram się kupować takie rzeczy właśnie w Empiku, bo przy okazji zbieram punkty w programie Payback. Wchodząc zauważyłam, że nie ma tu zbyt wielu klientów i brak kolejki do kasy. W okolicy wejścia przechadzał się pracownik ochrony, który obserwował dyskretnie klientów. Znalazłam bez problemu krzyżówki i czasopismo, po które przyszłam i skierowałam się w stronę kasy. Zostałam tu miło powitana przez sympatyczną pracownicę, która spytała mnie o posiadanie karty Payback (rzadko kiedy pracownicy w Empiku pamiętają o tym). kasjerka nie zaproponowała mi reklamówki, a na moje zapytanie zaoferowała mi płatną torbę ekologiczną, ale nie skorzystałam z tej oferty. Pracownica ucieszyła się, że miałam drobne pieniądze i nie musiała wydawać mi reszty. Na koniec obsługi zostałam miło pożegnana. W sklepie panował porządek wśród produktów, a temperatura była odpowiednia.