Opinia użytkownika: Katarzyna_3399
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep zlokalizowany w CH, udałam się z zamiarem kupna odkurzacza bezprzewodowego. Model odkurzacza wybrałam poprzez stronę internetową. Po przyjściu do sklepu udałam się w stronę stoiska z drobnym sprzętem agd. Mimo mojego widocznego zainteresowania asortymentem nikt z obsługi do mnie nie podszedł. Po kilku minutach oczekiwania udałam się na poszukiwanie obsługi. Na środku sklepu są stanowiska kasowe, ratalne i kierownika sklepu. przy stanoiwsku kierownika sklepu odnalazłam kilka osób z obslugi, które zajęte były oglądaniem jakiegoś filmiku (podeszłam od tyłu, monitor kierownika był widoczny) i komentowaniem. Spytałam czy ktoś może mi pomóc - usłyszałam, że za chwile ktoś podejdzie. Wróciłam do stoiska agd, po chwili podszedł ktoś z obsługi, poinformowałam, że chcę kupić odkurzacz bezprzewodowy i interesuje mnie model widoczny na wystawie. Pan oddalił się do magazynu, po chwili wrócił z informacja, że jest dostępna tylko jedna sztuka - model z wystawy. W dalszym ciągu byłam zainteresowana. pan udał się do magazynu w celu przyniesienia opakowania. Wrócił po chwili z informacją, że nie ma opakowania i nie może mi sprzedać odkurzacza po czym się oddalił nie czekając na moją odpowiedź. Nie zasugerował innego modelu czy odwiedzin w innym terminie.