Opinia użytkownika: Katarzyna_3399
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Sklep umiejscowiony na osiedlu domków jednorodzinnych. Na drzwiach informacja, że w niedziele czynny do 21 w rzeczywistości czynny do g. 18 - ta informacja widnieje na zwykłej białej kartce.Do sklepu wchodzi się przez drzwi rozsuwane, aby dojść do sali sprzedażowej należy przejść obok stanowiska monopolowego przy którym odbywa się główna sprzedaż i obsługa klientów. Stanowisko kasowe umiejscowione na środku sklepu jest nieczynne. Obsługa nie interesuje się osobami które wchodzą do sklepu, jest zajęta bieżącą obsługą klienta. Pierwszym stanowiskiem jest prasa - bałagan w asortymencie, część gazet podarta. następnie stoisko owocowo-warzywne - niestety nad asortymentem krążą owady, głównie muchy owocówki ale również osy. Warzywa i owoce wyglądają na zwiędnięte. Wąskie przejście do dalszej części sklepu - przejścia nie ułatwia obsługa, która w wąskich alejkach sprząta pułki wykładając towar na ziemię - w efekcie klienci muszą skakać nad towarem leżącym na ziemi i kucającą obsługą. Dobrze zaopatrzone stanowisko ze zdrową żywnością, stanowisko z pieczywem praktycznie puste brak świeżego pieczywa, mizerny wybór pieczywa o przedłużonym terminie do spożycia.Obsługa na stanowisku sery/wędliny niedostępna.Kilkuosobowa kolejka nie przyczynia się do uruchomienia drugiej kasy, obsługa między kasowaniem kolejnych klientów zajmuje sie prywatnymi rozmowami ze znajomymi, którzy stoją z boku co nie daje komfortu np. podczas płatności kartą.Przed sklepem klienci spożywają alkohol.