Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Sobotnie zakupy w sklepie Polo Market poprzedzone były moim zapytaniem do sprzedawcy, czy sklep realizuje bony premiowe Premium. Obserwacja dotyczy tylko i wyłącznie obsługi, w tym wypadku na dziale cukierniczo-monopolowym i procedury udzielenia i sprawdzenia potrzebnych informacji. Pani sprzedawczyni ze stoiska cukierniczego sprawdza w notatkach, ale ma wyróżnione inne nazwy, upewnia się u innej pani kasjerki, po czym prosi, by poczekać, sprawdzi u kierowniczki sklepu. Wychodzi na zaplecze. Kilka minut czekam, po powrocie pani przekazuje informacje, że akurat tych bonów nie ma wyznaczonych jako akceptowanych. Jednak informuje mnie, iż dla pewności jeszcze raz sprawdzi wytyczne na drukowanych kartkach, które posiada, a także w gazetce reklamowej sklepu, bowiem nazwy różnią się tylko jednym członem, a nie chciałaby wprowadzić klienta w błąd. Po około 3 minutach dostaję informację, że mogę zrealizować zakupy, przy mnie pani dokładnie jeszcze raz sprawdziła druki formularzy. Na moje zapytanie, czy jest możliwe także zapłata za zakup karty doładowującej telefon pani szybko potwierdza, że oczywiście. Obsługiwała mnie młoda wiekiem ekspedientka, potem z paragonu przy zakupach odczytam, i była o kasjerka o nr 7, stały pracownik, bowiem tą panią kojarzę z widzenia, że często obsługuje ten dział. Kompetentna, miła obsługa, na którą trafiłam. Procedura sprawdzania trwała może około 15 minut. Klient nie został potraktowany byle jak, na odczepnego. Sprzedawczyni załatwiła sprawę do końca, dokładnie.