Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Skończyła mi się umowa więc udałam się do salonu Plusa by „upomnieć się” o nowy telefon, bo jakoś żaden przedstawiciel handlowy się mną nie zainteresował. W salonie było czynne tylko jedno stanowisko, a klientów było całkiem sporo. Czekałam więc jakieś 10 minut. Muszę jednak przyznać, że pani konsultantka była bardzo miła, a co ważne, rzeczowa i kompetentna. Wyjaśniła wszystkie zawiłości, pokazała mi wiele telefonów do wyboru i przede wszystkim pozwoliła mi samodzielnie wybrać, nie narzucając swojego zdania zbytnio. W taki sposób dostałam telefon za symboliczną złotówkę na bardzo dogodnych warunkach. Nasza rozmowa trwała około 15 minut, a z jej skutków byłam zadowolona. Minusem było to, że musiałam później czekać na aktywację numeru około 15 minut, no i otrzymałam umowę wraz z telefonem „do ręki”, bo w salonie zabrakło firmowych toreb Plusa.