Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Obserwacja dotyczy kontaktu z infolinią tel. 501700700 dla osób, które dzwonią z poza sieci. Potrzebowałam doładować numer karty mobilnej internetowej z sieci orange, po zakupie doładowania i otrzymaniu wydruku elektronicznego. Doładowanie poprzez wysłanie sms nie wchodziło w grę, ponieważ nie mam telefonu w tej sieci. Spodziewałam się wzorem innych operatorów długiej procedury. Sam komunikat drukowany na pasku zakupu doładowania jest prosty: dwie instrukcje doładowania, czytelne. Procedura szybka, czas oczekiwania na połączenie kilka sekund. Jasne i proste zasady, wpisujemy kod doładowujący i dwukrotny numer telefonu-karty internetowej. Po minucie na telefon z którego wysłałam sms /inny operator/ otrzymałam komunikat, iż doładowanie karty zrealizowano, podano na jaką kwotę. Sposób działania usługi oceniam bardzo dobrze, nagrane komunikaty są dokładne i w prosty sposób wytłumaczone, łatwe do poruszania się dla osób, które sporadycznie korzystają z takiej formy kontaktu i doładowania usług.