Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Klub Mila
Treść opinii: Restauracja urządzona jest w stylu żeglarskim, zadbano o każdy element wyposażenia wnętrza, np. karty menu połączone są sznurkiem zawiązanym na węzeł żeglarski. Jednak obsługa ma jeszcze nad czym pracować. Kelner nie znał zawartości karty i oferowanych dań, nie umiał nic doradzić, jak również nie zachęcał do złożenia większego zamówienia. Ostatecznie zamówiłam cappuccino i brownie, które w karcie było opisane jako ciasto czekoladowe z truskawkami i lodami waniliowymi. Po ok. 15 min otrzymałam kawę, a po następnych 15 min deser, który zamiast truskawek miał pomarańczę, a zamiast lodów - bitą śmietanę. Kelner, zapytany o przyczynę zmiany dekoracji, nie był świadomy, że ciasto jest niezgodne z opisem, a w komentarzu usłyszałam, że widocznie tamte składniki się skończyły. Nie było żadnej innej reakcji ze strony kelnera.