Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Personel ubrany według standardów sklepu. Panował ogólny porządek na sali sprzedaży. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez kasjerkę. Po około 3-4 minutach podszedł do mnie sprzedawca, przywitał się oraz zapytał sie czy może mi w czymś pomóc. Poinformowałam sprzedawcę, że interesuje mnie materac, ale nie wiem jeszcze jaki. Sprzedawca udzielił mi wyczerpujących informacji na temat produktu który mnie interesował. Przedstawił 4 różne materace oraz zaproponował dodatkowy produkt do materaca. Poinformowałam sprzedawcę, iż się jeszcze zastanowię, sprzedawca uśmiechnął się i zaprosił jak już sie zdecyduję na jakiś produkt, oraz poinformował o stronie internetowej na której także mogę obejrzeć produkty, które sklep posiada w sprzedaży. Wychodząc ze sklepu zostałam pożegnana przez kasjerkę oraz zaproszona do ponownej wizyty.