Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Postanowiłem wypróbować i usługi świadczone przez DPD, przygotowałem paczkę i wypełniłem zgłoszenie poprzez stronę www. Po chwili otrzymałem maila z informacją o przyjęciu zlecenia oraz że kurier pojawi sie po przesyłkę w godz. 12-15. Po godz. 15 zacząłem się niepokoić, wykonałem telefon na infolinie, tam pani potwierdziła prawidłowy adres i próbowała skontaktować się z kurierem ,niestety nie udało się nawiązać kontaktu. Zostałem poinformowany, że przesyłka będzie odebrana dopiero dnia następnego. Kurier pojawił się na drugi dzień i odbierając przesyłkę stwierdził, że zlecenia żadnego nie otrzymał. Niestety kiepsko z komunikacją w firmie DPD. Osoba która liczyła na otrzymanie paczki przed weekendem dostanie ją dopiero w poniedziałek.