Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Kilka dni temu zgłaszałam problemy w sieci Play. Mamy z mężem u nich dwa telefony i internet mobilny. Zasięg jest beznadziejny - często nie mogę rozmawiać w mieszkaniu, a internet ma zero/jedną kreskę zasięgu. Ale jest, a ostatnio przez 3 dni prawie go nie było. Wyglądało to tak: internet przestaje działać, szukam telefonu, a na nim informacja, że zniknęło połączenie. Zerkam na telefon męża - w tym samym czasie również zanik zasięgu. Telefony i modem leżą w jednym miejscu, więc nie weszliśmy w 'strefę', w której zasięgu nie ma, lub prawie nie ma. Na zdjęciu widać dokładnie, że zgubił się zasięg, oraz brak internetu, mimo, że jest włączony. Dodaję zdjęcie przedstawiające telefony: imageshack.us/photo/my-images/29/telefonyk.jpg/ Rozmowa zgłaszania awarii trwała ponad 10 minut, więc kilkukrotnie podkreślałam, że wyszukuję automatycznie zasięgu, że internetu często nie ma godzinę, czy dwie, a oprócz tego znika mi zasięg normalny. Minęły dwa dni i otrzymałam taką odpowiedź:"Po dokładnej weryfikacji nie stwierdzono nieprawidłowości po stronie sieci. W celu zapewnienia najlepszej jakości usług prosimy o ustawienie w telefonie automatyczny wybór operatora oraz sieci. W przypadku wystąpienia utrudnień w korzystaniu z usług prosimy o sprawdzenie poprawności funkcjonowania telefonu oraz karty SIM. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta."Widocznie kilkunastokrotne wyszukiwanie zasięgu automatycznie może trwać np. 2 godziny i wszystko jest dobrze. Internet śmiga jak szalony, zasięg telefoniczny mam 24 godziny na dobę.. No i przy okazji, mamy takiego pecha, że 3 sprzęty kupione kilka miesięcy temu w salonie Play cierpią na taką samą awarię. Nie mówiąc o synchronizacji.. Ciekawe czemu telewizor z komputerem nie wyłączają mi się o tej samej godzinie? Jak widać nie dość, że Play beznadziejnie świadczy swoje usługi, to nie mają kompetentnej osoby, która problem by rozwiązała.. Albo chociaż wymyśliłaby komunikat, który nie byłby sprzeczny z informacjami, które podawałam podczas zgłoszenia.