Opinia użytkownika: Badacz_1
Dotycząca firmy: New Yorker
Treść opinii: Podejście do klienta w tej sieciówce pozostawia wiele do zyczenia.Przy próbach zwrotu towaru obsługa robi wielki problem, namawiaja aby tego nie robić, próbuja namówić na wymianę. Człowiek dziwnie sie czuje kiedy musi sie tłumaczyć ze swojej decyzji, tym bardziej ze sam sklep zapewnia bezproblemowy zwrot w określonym czasie. Ja napotkałam sie na jakis dziwny opór i brak zrozumienia kiedy chciałam wymienić żakiet na taki sam przeceniony plus na jakąs inna rzecz, tak aby suma cen sie zgadzała. Pani powiedziała ze na taka samą rzecz nie może wymienić wiec wyjasnilam jej ze moge wymienic na jakies spodnie a za trzy minuty wymienię na ten żakiet, ktory chcialam wczesniej. Pani skapitulowala i zrobila to o co ja poprosiłam, swoja droga to chore ze przecenionych rzeczy nie można zwrócić!!!!