Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jedną z najbardziej nielubianych przez mnie sytuacji, jest dokupowanie czegoś, czego nie było w wybranym na zakupy sklepie. Brrr, obładowany jak wielbłąd gnam co sił przed zamknięciem, żeby zdążyć. Po wejściu do sklepu wyjąłem część kupionych wcześniej zakupów i pokazałem je pracownicy. Następnie zacząłem szukać pieczywa. Pustki na półce. Zostały cztery chleby. Po dojściu do kasy, pomimo czynnych wszystkich, byłem ósmy w kolejce. Przy pozostałych kasach nie było lepiej. Odczekałem swoje. Po chwili usłyszałem sprzeczkę klientów o miejsce w kolejce. Cóż, emocje. Podłoga była czysta, półki tylko częściowo puste, szkoda tylko, że czas obsługi był tak duży. W takie dni warto docenić trud pracowników.