Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: szkla.com
Treść opinii: Wczoraj skuszona ofertą rabatową postanowiłam złożyć zamówienie na portalu szkla.com. Początkowo wszystko wyglądało ok: mają dobrą i przejrzystą stronę internetową, duży wybór produktów różnych marek, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Zamówiłam soczewki, ale jak się to czasem zdarza, w roztargnieniu wybrałam inną krzywiznę niż powinnam. Mail do firmy, szybka odpowiedź, że nie mogą edytować zamówienia, ale mogą je anulować, a ja złożę nowe i po problemie. Odpisałam, że bardzo mi to odpowiada i proszę o usunięcie tamtego zamówienia, a ja już składam nowe (wszystko pisane w opcji "odpowiedz nadawcy", żeby zachować całą korespondencję, numer zamówienia itp.). Złożyłam i zadowolona czekam na realizację, ale coś mnie tknęło i sprawdziłam raz jeszcze... Anulowano obydwa zamówienia, na mojego kolejnego maila nikt już nie odpisał. Lubię najpierw sprawdzić firmę, więc moje zamówienie było małe i nie spieszyło mi się z jego realizacją. Teraz zamówię gdzie indziej, bo tutaj na pewno już nie wrócę.Niestety nie zorientowałam się od razu, bo ostatni mail z firmy był pełen literówek. Nie miał też zwrotu grzecznościowego i podpisu, co razi, nawet w korespondencji mailowej.