Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Koniec mojej „przygody” z Getin BankiemJak się stałam klientką tej z nie lubianej instytucji, pisałam już.Nie obyło się i na koniec bez problemów.Przed pracą postanawiam wejść do oddziału na Świętokrzyskiej w Warszawie i zamknąć konto.Jest godzina po 11.Pracownik mający dostęp do kont byłych klientów Allianz teraz pod nazwą Get Bank powinien już być.Powinien ale go nie ma.Nie dojechał.Pani przy stoliku z nie małą nonszalancją mówi że nic mi na to nie poradzi.Z łaski mówi że mogę porozmawiać z ManageremTak też robię.Pan próbuje łagodzić, dzwoni do pracownika.Ten jest w drodze podobno.A ja czekać nie mogę i nie zamierzam.Sprawa staje na ostrzu noża.Moja determinacja i kategoryczne żądanie zamknięcia konta skutkuje tym że konto zamykam, środki z niego zostają przelane na konto przejściowe i tak czy owak zmuszona będę do jeszcze jednej wizyty w tym banku by definitywnie i z wielkim rozczarowaniem rozstać się z tą instytucją.Fatalnie zorganizowaną pod względem funkcjonowania, z nie doszkolonym i często wręcz nie grzecznym i złośliwym personelem.Przekonałam się o tym nie raz i nie dwa.Praktycznie każda wizyta w Banku kończyła się nerwami i ponad godzinnym oczekiwaniem na swoją kolej.Basta.