Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Pojechałem ostatnio na stację BP, żeby zatankować i puścić Totolotka. Muszę przyznać, że sytuacja z obsługą się poprawiła, ponieważ jeśli robi się dłuższa kolejka to zostaje otwarta nowe stanowisko obsługi. Jednak zdenerwowała mnie ostatnio pewna sytuacja. Puszczałem Mini Lotto, jednak za każdym razem kiedy puszczam na Bp coś dzieje się z maszyną i nie chce przyjmować zakładów, na co pracownik powiedział, że on się na tym nie zna i nic z tym nie zrobi. Przepraszam bardzo, ale kto ma się na tym znać jak nie on. Wypełniłem kupon drugi raz, bo myślałem, że się pomyliłem, jednak sytuacja się powtórzyła i pracownik oddał mi kupon i nic z tym nie zrobił. Na szczęście przyszedł drugi pracownik, który był bardziej ogarnięty i ręcznie wbił wybrane przeze mnie liczby i puścił mi kupon. Według mnie, skoro ktoś pracuje na stacji, gdzie można puszczać Lotto to powinien znać się na obsłudze maszyny. Na stacji było bardzo czysto, na pólkach wszystko było starannie poukładane. A i co jest również ciekawe, to to, że przy kuponach do wypełnienia nigdy nie ma żadnego długopisu, albo ołówka.