Opinia użytkownika: Katarzyna_3197
Dotycząca firmy: Szpital Kliniczny USK im. WAM
Treść opinii: Od dwoch tygodni chodze do poradni, ktora znajduje sie w szpitalu WAM. Przed kazda wizyta trzeba sie zarejestrowac. Tutaj pojawia sie problem. Nie mam pojecia, kto wymyslil caly proces tej rejestracji. Kazdy pracownik jest inaczej poinformowany. Sa dwa dostepne okienka, w ktorych mozna sie rejestrowac. Jednego razu podeszlam do okienka pierwszego i wszystko bylo w porzadku, drugiego dnia juz nie moglam sie tam zarejestrowac, musialam czekac w drugim okienku wszystko zalezy ktora Pani siedzi po drugiej stronie okienka. Co wiecej lekarze wypisuja karteczki np na caly tydzien, a w rejestracji jest juz inna regula i codziennie trzeba sie zapisywac osobno tylko we wtorki i srody mozna sie zapisac na DWA dni. W tamtym tygodniu poszlam z karteczka od Pani doktor, ale niestety Pani, ktora mnie obslugiwala jej nie znala i byl problem z rejestracja, wiec musialam wrocic sie do lekarzy i poprosic o karteczke od innego lekarza. To co sie dzieje w tej poradni to jest jakis koszmar... jakby nie mozna bylo tradycyjnie miec zalozonej karty...