Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: eMBi
Treść opinii: Popołudniowe zakupy w sklepie mięsnym. Wybór nieprzypadkowy, bowiem w tym miejscu jeśli tylko mam sposobność zrobić zakupy w środku tygodnia wiem, że kupię towar świeży i dobry jakościowo. Dawno tutaj nie byłam w tygodniu, ciekawe, czy mimo wakacyjnej pory sklep jest dobrze zaopatrzony, obawy mam też, czy w związku z mniejszym urlopowym ruchem czy aby wszystko jest świeże? W środku sklepu kilka osób stoi w kolejce, dwie panie z obsługi sprawnie kroją zamawiane wędliny. Czekam cierpliwie w kolejce, ale tą chwilkę poświęcam, aby rozejrzeć się jak wygląda stanowisko pracy pań. Czysto, dobrze oświetlone. Wędliny, mięso wyglądają na świeże, po zakupie okaże się, że tak faktycznie jest. Towar w gablotach chłodniach ładnie wyeksponowany nazwami, marką producenta, ceną. Poukładany asortymentem. Jest w czym wybierać. Gabloty czyste, podłoga sklepu czysta, przyjemny zapach w sklepie, jest klimatyzacja. W asortymencie sklepu dodatkowo dostępne wystawione na ladach produkty typu musztardy, przyprawy, kostki rosołowe. Gdy nadchodzi moja kolejka sprzedawczyni sprawnie waży i pakuje moje zamówienie, dokładnie tyle ile chciałam. Są sklepy, gdy prosimy np. o 15 dkg dostajemy 4 dkg więcej i sprzedawca robi minę, że tak się niby samo ukroiło. Jeśli kupuję np. 3-4 rodzaje wędlin jest wtedy dodatkowo 20 dkg więcej zakupów, klient traci, sklep zarabia i szybciej sprzedaje, niekonieczni świeże i ładnie wyglądające. Ale sytuacja taka tutaj nie ma miejsca. Czyli tyle ile proszę dostaję. Tutaj nie muszę tłumaczyć, dlaczego nie chce te 3-4 plasterki więcej, bowiem się to nie zdarzyło. Zakupiony towar wygląda ładnie, sprawna transakcja płatności obsługiwana przez inna panią, przy kasie. Bez pytania otrzymuję paragon, sprawnie wydana reszta, zakupy pakowane w małą foliową siateczkę. Asortyment sklepu przede wszystkim duży wybór, świeży. Miła, sprawna, fachowa obsługa. Bez zastrzeżeń, bez jakichkolwiek uchybień, jakość obsługi na wysokim poziomie, niezmieniona od lat.