Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Odwiedziłam aptekę, do której najczęściej zachodzę, gdy musze wykupić leki, a to ze względu na ceny i program lojalnościowy. Niestety aptek ma zwykle duzo klientów i wiąże się to z ogromnymi kolejkami i czasem oczekiwania. Tym razem tez tak było. W aptece było około 4 pacjentów przede mną. Wyglądało, że szybko pójdzie, ale niestety czas oczekiwania na obsługę niemiłosiernie się wydłużał. Obsługiwała dwie farmaceutki. Pacjenci chcieli faktury, zastanawiali się nad wyborem leków, prosili o porady, zamienniki leków, sposób stosowania leków itd. Rozumiem, że nie jest to zwykły sklep, lecz apteka, ale czas oczekiwania jest zdecydowanie zbyt długi. Oczywiście czas wydłużają starsi pacjenci, którzy najczęściej mają problemy w aptece. Farmaceutka obsługując mnie jednocześnie wystawiała fakturę i wydawała resztę innej pacjentce, ale widząc że moje dziecko zaczęło niemiłosiernie płakać, mając dość stania w kolejce, pani przyspieszyła trochę obsługę. W aptece w programie dbam o zdrowie co tydzień lub częściej są jakieś produkty w mega promocji wystawionej przy kasie, o czym panie farmaceutki każdemu klientowi przypominają i próbują sprzedać.