Opinia użytkownika: Damian_371
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Gdy wjeżdża się na parking sklepu Neonet nie da się nie zauważyć wielkiego godła Jakości Obsługi Klienta, które zachęca i robi wrażenie. Pojechałem tam z dziewczyną w celu obejrzenia odtwarzacza mp4 wypatrzonego w gazetce promocyjnej i ewentualnego kupna, na które byliśmy już w zasadzie zdecydowani przed wejściem do sklepu. Chwilę rozglądaliśmy się po wystawach, jednak nie odnaleźliśmy danego produktu. Ustawiliśmy się w kolejce do sprzedawców, by nam pomogli. Gdy nadeszła nasza kolej zjawił się kierownik, który miał się nami zająć. Zapytałem o odtwarzacz mp4 wskazując go w gazetce reklamowej. Pracownik sprawdził w komputerze dostępność produktu. Oznajmił, że jest on dostępny, jednak musiałby go poszukać. Poprosiłem go, by nam go pokazał. Kierownik zaczął rozglądać się po wystawach i paczkach, jednak nie udało mu się odnaleźć odtwarzacza. Dopiero, gdy zapytał współpracownika, ten wskazał mu odpowiednie miejsce. Kierownik bez słowa podał nam produkt, byśmy go obejrzeli. Zapytałem, czy jest możliwość włączenia urządzenia, w celu sprawdzenia jak działa oraz wyglądu menu. Niestety nie było to możliwe, kierownik oznajmił, że sprzęt można rozpakować jedynie po zakupie (w innym sklepie tego samego dnia nie było takiego problemu). Ostatecznie opuściliśmy sklep bez dokonania zakupu, na który byliśmy zdecydowani. Uważam, że pracownik nie był pomocny ani dobrze przygotowany, nie próbował nas zachęcić w jakikolwiek sposób.